sobota, 3 października 2015

Brownie

Witam,
Dziś podzielę się z wami przepisem mojej współlokatorki:D, ostatnio zrobiła na swoje urodziny brownie:D i tak zasmakowało mojemu chłopakowi, że postanowiłam je odtworzyć.
Ponieważ obroniłam magistra mam trochę więcej czasu to pichcę ile mogę:D A o to przepis dla was.

Składniki;

  • 300 g czekolady gorzkiej (im więcej % masy kakaowej tym lepiej)
  • kostka masła
  • 300 g cukru
  • 140 g mąki
  •  cały cukier waniliowy
  • pół łyżeczki aromatu waniliowego
  • szczypta soli













Sposób przygotowania:
W rondelku rozpuszczamy kostkę masła i 200 g pokruszonej czekolady. Następnie w misce ubijamy 3 całe jajka z cukrem, cukrem waniliowym oraz aromatem. Po czym do tak ubitych jajek dodajemy przestudzoną masę czekoladową, powoli miksując wsypujemy mąkę i szczyptę soli. Gdy całość dobrze rozmieszamy przelewamy do foremki o wymiarach 20x30 cm wyłożoną papierem do pieczenia (ja miałam większą foremkę dlatego ciasto wyszło trochę cieńsze), Na wierz wrzucamy połamaną tabliczkę czekolady. Po czym pieczemy w piekarniku 180 stopni ok 30-40 minut.
Smacznego
Dziurawiec

2 komentarze: