poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Wyniki konkursu urodzinowego

Witajcie
Przyszedł czas, w którym powinnam ogłosić co następuje. Właściwie do momentu pisania tego posta nie wiedziałam co mam z tym konkursem zrobić. Niby po to ustala się regulamin by przestrzegał go zarówno organizator czyli w tym wypadku ja, jak i uczestnicy czyli Wy.. a jak wiecie podstawowy warunek regulaminu nie został spełniony, nie otrzymałam 30 zgłoszeń na konkurs. Dziwi mnie to bardzo i zastanawiam się czy problem tkwi w tym, że za dużo dałam czasu? Ludzie poudostępniali a na końcu i tak zapomnieli wziąć udział. Czy też w tym, że moda na konkursy "like+share" na facebooku tak już weszła w krew niektórym, że nawet nie kliknęli w link bloga tylko udostępnili grafikę i myśleli, że to wszystko by wygrać? Czy też może w tym, że takie czasy nastały, że ludzie nie potrafią czytać ze zrozumieniem na co wskazuje kilka maili na skrzynce z prawidłowym zgłoszeniem ale bez prac konkursowych. Co ciekawsze wzór zgłoszenia jest na samym dole postu konkursowego, wcześniej kilka razy wspominam, że to konkurs fotograficzny.. czytają wybiórczo? Ciężko mi to pojąć wiem jednak, że skutecznie zniechęcił mnie ten konkurs do starań w przyszłości. Będą mniejsze nagrody ale w postaci rozdań i naborów na testy. Tak chyba będzie lepiej. Ale do rzeczy!

Co następuje? Musiałam się z tym wszystkim przespać bo wczoraj jeszcze byłam pewna, że nagrodzę kilka osób jakąś małą niespodzianką a resztę zostawię na przyszłość ale dzisiaj tak myślałam i wymyśliłam, że dlaczego mam karać osoby, którym się CHCIAŁO, którzy pamiętali, i którzy wykonali kawał świetnej roboty.. więc konkurs zostanie rozwiązany. Nagrody wędrują do :

Zestaw numer 1 - Lucyna Lachnedrowicz - kawał świetnej, precyzyjnej roboty.



Zestaw nr 2 - Karolina Rogala - świnka morska w wersji zając rządzi!



Dowolna bluza - Patrycja Borcz - creativna bazylia to jest to! ;)


Patrycja musisz zgłosić się do Binolki, powołać na ten konkurs i powiedzieć czy wybierasz wzór z wielu dostępnych na stronie czy chciałabyś jakiś swój obmyślony :) Podaj jej też rozmiar i kolor bluzy, tak jak zaznaczyłam to w wpisie konkursowym od dostępności produktów zależy czas realizacji zamówienia :)

Ale to nie wszystko!

Kosmetyczną niespodziankę otrzymują:
-Elżbieta Trocewicz za odwagę wysłania pierwszego zgłoszenia,
-Karolina Sidorowicz za brudną wannę,
-Renata Wydryszek za świetną, z pewnością pracochłonną pracę.

Kochani tak jak mówi regulamin macie tydzień czasu od teraz na wysłanie mi danych do wysyłki, przesyłki wyjdą ode mnie jak zbiorę wszystkie adresy czyli najpóźniej za tydzień, jednak jak wiecie jestem dzieciata i te moje dzieci bywają chore, więc jakby mi coś wypadło to dam Wam o tym znać, sama nie lubię organizatorów konkursów, którzy miesiącami potrafią zwlekać z wysyłką nagród nie mówiąc nawet "przepraszam" więc mam to na uwadze i chcę być w porządku. 

Przy okazji w najbliższym czasie zorganizuję rozdanie lakierowe dla blogerek pazurkowych, będę potrzebowała 2-3 blogerek, które z otrzymanych ode mnie lakierów zrobią śliczne zdobienia paznokci, mieliśmy już cykl takich wpisów (znajdziecie je w zakładce "wzorki na paznokcie") 

Gratuluję wszystkim serdecznie, dziękuję, że Wam się chciało, zapraszam na kolejne konkursy i rozdania bo wygranie w tym nie dyskwalifikuje Was w możliwości brania udziału w przyszłych zabawach. 
Pozdrawiam serdecznie,
Siwa.

P.S. My znowu chorzy, tym razem ja i Zuza więc nie ma spacerów a co za tym idzie zdjęć, z Kubą też wiecznie pod górkę, albo on może a ja nie mogę albo odwrotnie, nie możemy się zgrać, na szczęście znajduje dobre zastępstwo - prawdziwych fotografów, świetne zdjęcia do obejrzenia na jego blogu

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. cieszę się że się podoba i dziękuję z góry za nagrodę ;D

      Usuń
  2. Dla mnie to niepojęte, że tak mało osób się zgłosiło, bo temat konkursu był łatwy, nagrody świetne i czasu było dużo, by coś pokombinować... Chyba lenistwo jakieś dopadło ludzi, albo wszystko to o czym pisałaś na początku... Niech żałują Ci co nie wzięli udziału...

    Ja ze swojej strony bardzo dziękuję za przyznanie mi nagrody niespodzianki! Mam nadzieję, że będzie to jakiś płyn do czyszczenia wanny z wszystkich kolorów tęczy po tej mojej kreatywności, hehe ;D. Żartuję oczywiście, bo już doszorowałam ;). Dziękuję za wyróżnienie :*

    I gratuluję pozostałym osobom, zwłaszcza z tych pierwszych miejsc ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję pięknie ;) bardzo się cieszę, że moja praca się podobała ;) gratulacje dla wszystkich ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że mój świniaczek został doceniony :)
    Gratuluję oczywiście pozostałym :)
    + Chciałabym zapytać - gdzie wysłać dane? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na maila najlepiej blogowego. Czyli na ten, na który wysłałaś zgłoszenie do konkursu.

      Usuń
  5. Mam nadzieję że w konkursie obuwniczym będzie większy wybór i zabawa...niech wygra najlepszy:) a najlepiej...jak by mi się fartnelo;) pozdrawiam kochani:)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mi wiadomo to rzeczywiście zgłoszeń jest dużo więcej bo i nagroda naprawdę cenna, powodzenia.

      Usuń
  6. Ja nie miałam czasu... Niestety jak się pracuje od rana do nocy i 2 lub 3 tygodnie non stop bez dnia przerwy to nie ma czasu na coś kreatywnego...
    Gratuluję zwyciężczyni, piękna praca! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję pięknie za niespodziankę i szybką przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne pazurki :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń