czwartek, 9 października 2014

BANDI anti aging Care BB Krem SPF15

Witajcie

Wracamy po chwili nieobecności ze zdwojoną siłą, postaramy się zaglądać tutaj częściej. Dziś mam dla Was recenzję  kremu BB firmy BANDI. Mam wrażenie, że ostatnio taki rodzaj kremów jest bardzo popularny. Można by rzec, że praktycznie każda marka ma swój krem BB,  przeważnie mają one zadanie nawilżyć skórę i zrównoważyć jej koloryt, beż używania dodatkowych pudrów i fluidów. Sama miałam już  inny krem BB i nie byłam zadowolona - bo cała się świeciłam;/ i mimo, że najjaśniejszy to dla mojej jasnej cery był ciut za ciemny. Jednak mniejsza z tym, teraz przetestuję dla was ten produkt. Koniecznie przeczytajcie recenzję!

Co obiecuje producent?
Przeciwzmarszczkowy krem BB, który dostosowuje się do każdego rodzaju karnacji. Idealnie komponuje się ze skórą, dając efekt naturalnego makijażu. Tuszuje niedoskonałości i oznaki zmęczenia, zapewniając skórze zdrowy koloryt. Delikatnie natłuszcza, nawilża i odżywia skórę. Dzięki zawartym w kremie filtrom chroni skórę przed promieniowaniem UV. Odpowiedni dla każdego typu cery. Z uwagi na potwierdzone w badaniu łagodne działanie na skórę może być stosowany do pielęgnacji wrażliwej i skłonnej do alergii skóry.

Skład: 
Aqua/Water, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Cyclopentasiloksane, Caprylic/Capric Triglyceride, Propylene Glycol, Titanium Dioxide, Stearoxy Dimethicone, Talc, Nylon-12, Dimetyloamin/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Polyglyceryl-4-Isostearate, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Hexyl Laurate, Cera Microcristallina, Cycloheksasiloxane, Hydrogenated Castor Oil, Lecithin, Disodium Rutinyl Disulfate, Hydroxyproline, Sorbitol, Magnesium Ascorbyl Phosphate, Tri-PPG-3 Myristylether Citrate, Sorbitan Isostearate, Polyglyceryl-3-Polyricinoleate, Manganese Oxide, Silica, Tocopheryl Acetate, Trimethylsiloxysilicate, Dimethicone, Phenoxyethanol, Parfum/Fragrance, Alcohol denat.,  Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Glyceryl Stearate, Glyceryl Oleate, Citric Acid, Ethylhexylglycerin, Potassium Phosphate, Disodium Phosphate, Sodium Chloride, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Butylphenyl Methylpropional, Alpha-Isomethyl Ionone, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Benzyl Salicylate, Geraniol, Hydroxycitronellal, Isoeugenol, Limonene, CI 77492, CI 77491, CI 77499

Opakowanie:
Wygodne do użycia, naciska się i krem sam aplikuje. Opakowanie typu airrless zapewniające higienę produktu. Zastanawia mnie jak będzie przy końcówce produktu, wydaje mi się, że będzie problem by zużyć go do końca. Przeważnie pompki nie chwytają końcówki produktu i część kremu zalega w opakowaniu. Pojemność  30 ml.

Zapach: 
Delikatny, przyjemny, nie podrażania oczu.

Konsystencja i wydajność:
Konsystencja dość płynna, lejąca z łatwością można rozprowadzić po twarzy.

Moja opinia:
Nie jestem zadowolona z tego produktu, niestety. Nie sprawdził się przy mojej karnacji zupełnie. Jak widzicie jestem blada jak ściana. Głównym minusem tego kremu jest to, iż praktycznie nie kryje niedoskonałości. Ostatnio mam lekki problem z cerą, co zauważycie na zdjęciach i niestety ten produkt zupełnie sobie z tym nie poradził. Kolejnym minusem tego kremu jest to, że jest nietrwały. Nałożony na twarz utrzymuje się ok 3 godzin, po tego typu produktach oczekuję zdecydowanie większej trwałości. Mam nieustanne wrażenie maski na twarzy, w dodatku o odcieniu pomarańczy:( W żaden sposób krem nie dostosowuje się do mojej twarzy tak jak powinien krem typu BB. Cały czas utrzymuje się intensywna, zauważalna pomarańcz. Plusem tego kremu natomiast jest ładny zapach, higieniczne opakowanie, które zapobiega rozwojowi drobnoustrojów oraz to, że łatwo się go rozprowadza. Mimo tych 3 plusów nie kupię go ponownie. Nie polecam go kobietom, które tak jak ja są jasnymi blondynkami z bardzo jasną karnacją. 

Moja ocena:
3/5










Nawet na zdjęciach widać żółtawy odcień skóry. Macie jakiś sprawdzony krem BB? Co polecacie?
Pozdrawiam
Dziurawiec

9 komentarzy:

  1. Nie lubię naszych BB za bardzo, mam Garniera i ten jest jeszcze znośny, daje radę przy mojej mieszanej z niedoskonałościami cerze choć mocno nie kryje ;) ale już nie nie będe kusić na kolejne...

    OdpowiedzUsuń
  2. czyli nie dla mnie,tez jestem blondynka o jasnej karnacji

    OdpowiedzUsuń
  3. Recenzja nie zachęca do zakupu. Super. Przynajmniej nie wyrzucimy pieniędzy w przysłowiowe błoto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Generalnie nie przepadam za kremami BB, ponieważ zazwyczaj ich najjaśniejszy odcień jest dla mnie za ciemny. A po nałożeniu na twarz wygląda po prostu żle.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojj też nigdy nie trafiłam na dobry krem BB

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam szczerze, że w ogóle nie kojarzę tego kremu BB :)
    U mnie najlepiej się sprawdził BB z Garniera i Soraya :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Firma Thalgo ma rewelacyjny krem BB. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  8. 57 yr old Account Executive Eleen Saphin, hailing from Campbell River enjoys watching movies like Private Parts and Amateur radio. Took a trip to Abbey Church of Saint-Savin sur Gartempe and drives a Ferrari 275 GTB/C. Wiecej informacji

    OdpowiedzUsuń