piątek, 24 stycznia 2014

Kuba part II

W końcu wzięłam się za zdjęcia Kuby, nie przebrnęłam nawet przez połowę ale wybrałam kilka, które postanowiłam pokazać, mimo, że wieeeeeeeeeeeeeele im do doskonałości brakuje ;) Jak mówiłam ja się uczę dopiero, ale sprawia mi to straszną frajdę (Kubie też ;) ) a to najważniejsze chyba! Skutecznie nas te nasze sesje odstresowują i odprężają. Kubę mogliście zobaczyć w poście : Czachy + Kuba part I. A jeżeli chcecie poznać go bliżej i zobaczyć więcej zdjęć to zapraszam na jego bloga : CREEPYJAY.

Zdjęcia robię Nikonem D5200 ale niestety jeszcze obiektywem kitowym, mam nadzieję za jakiś czas dorobić się dobrego obiektywu do portretów. (Takie moje małe a jednak wielkie marzenie) Większość zdjęć obrabia Kuba tak jak mu się podoba. Zdjęcia jak zwykle robiliśmy w pięknym Giżycku, które teraz ma -15 st C, zasypane jest na biało a od ruskich ponoć nadchodzą białe niedźwiedzie ;) 

Zapraszam do oglądania!
























takie morze mamy w Giżycku ;)
 


Jeżeli tylko wezmę się za pozostałych 1500 zdjęć i znajdę coś ciekawego to uaktualnię ten post. A teraz czekam na morze krytyki, rad odnośnie obiektywów, rad odnośnie światła i ustawień i co tylko przyjdzie Wam do głowy, lubię się uczyć a krytykę konstruktywną szanuję :)

Pozdrawiam!
Siwa

7 komentarzy:

  1. Śliczne te zdjęcia! Ktoś ma niezłe umiejętności fotograficzne! Chciałabym umieć tak fotografować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jak na początkującego fotografa to dobre zdjęcia, Kuba swietnie na nich wychodzi:) czekamy na kolejną porcję

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten Kuba.Młody ale już fajny ciekawe jak za jakies 10 lat bedzie wygladal:D laski będą szalec

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem,zdjecia piekne naprawde

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe nie powiem, może też, ze statywem sproboj czasem to jest ulatwienie

    OdpowiedzUsuń