piątek, 14 lutego 2014

ładniejsza wersja Cleo, czyli spódnica folk od szyciemeggie!

Witajcie!
Już od progu pragnę się wytłumaczyć z nieobecności, dopadło nas choróbsko. Okropne, parszywe choróbsko, które przyszło pod koniec stycznia (i przez które Zuza nie mogła mieć planowanego zabiegu pod narkozą :( ) i jeszcze nie odeszło, a wręcz przeciwnie... dopadło Tymka ze zdwojoną mocą. Tymek ma zapalenie oskrzeli, od tygodnia przyjmuje zastrzyki dwa razy dziennie a wczoraj miał postawione bańki.. mówię Wam - MASAKRA! Do tego wszystkiego mąż ma sesję a ja osiwiałam do końca ;-) Konkurs urodzinowy jest oczywiście jak najbardziej aktualny, mam nadzieję, że nie później niż w przyszłym tygodniu wystartuje. Czekam właściwie tylko na zdjęcie od załogi Creative :)

Dzisiaj na szybko przed Zuzi terapią a ku jej wielkiemu sprzeciwowi pstryknęłam jej kilka zdjęć, żeby pokazać Wam nowe cudo z naszej szafy! Zdjęcia są wymuszone, światło jest tragiczne, Zuza uciekała skutecznie od zdjęć i protestowała rękami i nogami (co zobaczycie na zdjęciach ;)) ale tej spódnicy, bo o tej perełce jest post nie można nie pokazać! :) Kojarzycie teledysk Donatana i Cleo - "My słowianie"? raczej tak, tyle milionów wyświetleń to każdy chociażby raz z ciekawości zerknął.. o ile sama piosenka jest tragiczna w moim odczuciu (zupełnie nie moje gusta muzyczne) o tyle spódnica Cleo przyciąga uwagę bardzo :) 

Zapragnęłam jej w naszej szafie i długo szukałam, oj długo! Aż znalazłam Meggie  z bloga szyciemeggi.blogspot.com, która wykonuje takie cuda właśnie i dla dużych i dla małych za naprawdę rozsądne ceny! Po pierwsze kobietka jest cudowna, sama jest matką więc odpowiada na zapotrzebowanie dziecięcego rynku ;) po drugie świetnie szyje, oglądam jej galerie i wyjść z podziwu nie mogę, nasza spódnica jest dopracowana w 100% i po trzecie i najważniejsze wiecie, że kocham handmade nad życie a to jest właśnie handmade w najlepszym wydaniu!
Co trzeba zrobić by zamówić spódnicę? A niewiele! Wystarczy zmierzyć obwód pasa swój/córki i podać oczekiwaną długość spódnicy (można zmierzyć swoją ulubioną spódnicę) i napisać na priv, czy na fejsie czy na blogu. Spódnica przychodzi bardzo szybko, my mieliśmy jeszcze ten zaszczyt otrzymania uroczego gratisu w postaci opaski na głowę :)

Wstawiam kilka zdjęć, wybaczcie ich jakość. Moja Zuza to już prawdziwa kobieta - humorzasta bardziej niż jej matka ;) Docelowo "stylówa" była jeszcze z czerwonym sweterkiem, który Zuza zdjęła szybciej niż ja przesłonę z obiektywu.. 

o tak właśnie uciekam..














Zauważyłam ostatnio, że Zuza sama na tablecie wchodzi w YouTube i mi internet zżera :P więc wczoraj myśląc sobie, że jestem sprytna usunęłam całą historię przeglądarki na tablecie, wszystkie zakładki.. Zuza siada, bierze go na kolana i po chwili siedzi na YouTube.. jak do cholery to robi? Postanowiłam sprawdzić! A Zuza jak gdyby nigdy nic weszła sobie na moją pocztę, w meila "podsumowanie tygodnia na YT" i w interesujący ją kanał z dziecięcą muzyką.. także tego ;) Teraz muszę go za każdym razem z sieci wifi odłączać ;) Spryciula mała, żeby jeszcze tylko mówić chciała.. za miesiąc kończy 3 latka a Tymek roczek :) A jeszcze niedawno k... sypałam na porodówce ;)

Jak podoba Wam się spódnica? Czyż nie jest urocza? Czekacie na konkurs? 
Pozdrawiam ciepło, mam nadzieję coraz bardziej wiosennie ;)
Siwa


6 komentarzy:

  1. oczywiście że jest urocza wygląda w niej cudownie...słoda do schrupania mała spryciula:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiecka świetna, heheh opaska również jakby z chusty babci zrobiona, moja kiedys miala taką z podobnym badz takim samym wzorem, az szkoda ze nie wiem gdzie sa

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekujemy za recenzję i zapraszamy ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieci czasem zaskakują swoją spostrzegawczością. Mała sobie poradziła genialnie :)A spódniczka w klimacie folk śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie :) sama bym się w taką wbiła :) modeleczka idealnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna tak spódniczka. a można wiedzieć ile kosztowało uszycie u tej Pani tego cudeńka?

    OdpowiedzUsuń