środa, 26 lutego 2014

zapowiadajka konkursowa

Witajcie!
Tak jak wspominałam ostatnio czekałam z konkursem na zdjęcie nagród z CreativeMagazine, dziewczyny chorowały i urlopowały się dlatego ogłoszenie konkursu się przeciągnęło.. dzisiaj zaskoczył mnie listonosz przynosząc wielką pakę załadowaną kosmetykami, z której mam wybrać nagrodę konkursową dla Was! Widzę tu też sporo lakierów do paznokci, niestety jeden nie przetrwał podróży i będę się musiała trochę naczyścić - lakiery planuję podzielić na 2 lub 3 grupy i rozdam blogerkom pazurkowym by znowu zrobiły nam piękne zdobienia jak te tu :Wzorkowe szaleństwa
Zobaczcie co znalazłam w paczce!

jak poczyszczę je to podzielę i zaproszę 2 lub 3 blogerki do współpracy


perfumy nie oddam! :P

znalazło się coś dla moich dzieci jak zwykle :)

skakanki też nie oddam! :P

A więc czekajcie! Biorę się za robienie posta konkursowego i dzisiaj jeszcze spróbuję ogarnąć nagrody do konkursu. W ciągu dwóch dni ogłoszę konkurs - tym razem kreatywny! Pozdrawiam
Siwa

4 komentarze: