czwartek, 25 lipca 2013

Wyprawki dotarły szczęśliwie :)

Pamiętacie rozdanie z wyprawkami dla kobiet w ciąży? Paczki szczęśliwie dotarły do naszych blogerek! Poczta Polska nie zawiodła, cud ;) Dziewczyny wysłały nam zdjęcia zawartości przesyłki i napisały o niej kilka słów.

Molimoli z Testujepróbuje:

Już za kilka miesięcy ponownie zostanę mamą, pamiętam jak po raz pierwszy kompletowałam wyprawkę dla mojego maluszka, nie miałam pojęcia co będzie dla niego najlepsze, sklepowe półki uginają się pod ciężarem produktów dla dzieci, a każdy producent przekonuje, że to jego towar jest najlepszy. Mój synek ma 9 miesięcy i teraz moja wiedza jest zdecydowanie większa niż przed rokiem, dlatego bardzo mnie ucieszyła zawartość wyprawki dla maluszka, którą otrzymałam od Zespołu CreativeMagazine, bowiem znalazły się w niej produkty z górnej półki. Z większością z nich miałam już styczność pielęgnując synka i wiem, że są to produkty dobrej jakości. Zachęcam do zapoznania się z produktami, które są niezbędne w codziennej pielęgnacji noworodka.

Możecie przeczytać i zobaczyć wyprawkę na jej blogu: recenzja na blogu testujepróbuje.















Dominika z InspiracjeOnline:


Kompletowanie wyprawki dla pierwszego dziecka to niezwykłe wyzwanie, ale również ogromna frajda dla każdej, przyszłej mamy. Bo ja może nie ucieszyć kupowanie małych ubranek, smoczków, czy kosmetyków do pielęgnacji dziecka…;) Dla tych wszystkich mam magazyn CreativeMagazine oraz blog Testuj z CreativeMagazine przygotował specjalne rozdanie – paczki z produktami dla dzieci.
Znalazłam się w gronie osób, które zakwalifikowały się do tego rozdania i otrzymałam paczkę z produktami dla mojego synka. Jej zawartość to produkty samych znanych i cenionych marek w zakresie pielęgnacji noworodków: Pampers, Sudocrem, Ziaja, Emolium, Lovella i Philips, a wśród nich produkty takie jak: kosmetyki, smoczki, pieluszki oraz chusteczki nawilżane. Wyprawka to 9 różnych produktów i w sumie aż 35 sztuk!
Wszystkie idealnie trafione, nie tylko dlatego, że są to produkty, który przydadzą się już od pierwszych dni życia dziecka, ale również dlatego, że zdecydowana większość z tych produktów znalazła się na mojej liście zakupów.

Nie ukrywam, że ogromnie ucieszyła mnie zawartość paczki, tym bardziej dlatego, że znalazły się w niej produkty mi znane (w większości) i takie, które cieszą się pozytywną opinią, więc dodatkowo mogę powiedzieć, że testowanie z Testuj z CreativeMagazine to sama przyjemność

Jej szczegółową recenzję znajdziecie tutaj: Recenzja na blogu InspiracjeOnline







Monika z Mixoflife

Testuję z Creative Magazine - wyprawka dla siostrzenicy.

Królewska Rodzina ma już swoje "Royal Baby", nasza czeka na przyjście na świat mojej siostrzenicy. To już we wrześniu!

Małe dziecko to niemałe wydatki - smoczki, butelki, pieluszki, zasypki - wszystko jest absolutnie niezbędne.
Godziny spędzone na zakupach, paragony oznajmiające, że nasz portfel powoli zaczyna świecić pustkami. Szczęśliwi rodzice, z pomocą dziadków, cioć, wujków, przyjaciół i nieprzyjaciół powoli zapełniają swój dom dziecięcymi akcesoriami.
Potomek pojawia się wreszcie na świecie i ...?
I teraz zastanów się matko i ojcze co mu będzie odpowiadało. Co go uczuli a co sprawi, że dziecko będzie szczęśliwe, piękne i pachnące?
Tego nikt nie jest w stanie przewidzieć. Trzeba testować, dobierać, trzeba powoli robić rozeznanie co dziecku odpowiada.

A skoro testować - to kiedy zobaczyłam, że Creative Magazine poszukuje blogerek w dwupaku zgłosiłam się z myślą o mojej ciężarnej siostrze. Nasza kandydatura została zaakceptowana i tak oto pojawiła się paczka z akcesoriami dziecięcymi do testów.

A co w niej?

- 3 miniatury Sudocremu
- po 5 próbek Ziaja - Ziajka krem do pielęgnacji dzieci i niemowląt oraz Ziajka - kremowy olejek myjący dla dzieci na ciemieniuchę
- 10 próbek Emolium emusja do kąpieli
- 3 szt. Pampersów rozm. 1
- 3 opakowania chusteczek pielęgnacyjnych Pampers 12szt.
- 3 smoczki AVENT

Co o zawartości sądzi moja siostra?

"Bardzo cieszę się z otrzymania tych rzeczy. Przy pierwszym dziecku byłam zadowolona z pieluszek i chusteczek Pampers, Sudocrem również oceniam bardzo wysoko -  to pierwszy krem jaki przychodzi mi zawsze na myśl w związku z pielęgnacją dziecka.
Nowością są dla mnie Ziajki (choć już słyszałam o nic nie raz, jednak sama nie miałam okazji wypróbować) oraz Emolium.
Smoczków z Avent również nie używałam przy pierwszym dziecku, jednak butelki uważam za bardzo dobre -mam nadzieję, że i takowymi okażą się smoczki.
Ostateczną opinię o tych produktach będę miała dopiero jak Zuzia pojawi się na świecie, bo teraz nie jestem w stanie powiedzieć co jej będzie odpowiadało, niemniej jednak dziękuję Creative Magazine za możliwość testowania."










Dziękujemy blogerkom za miłe słowa, trzymamy kciuki żeby wszystko było w porządku w tym "wielkim" dniu, żeby maluszki były zdrowe i szczęśliwie testowały sobie produkty od nas. 

Pozdrawiamy,
Ekipa Testuj z CreativeMagazine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz