niedziela, 22 czerwca 2014

Szyciemeggi odsłona druga - sukienka w pensjonarskim stylu.

Witajcie!
Pamiętacie spódnicę w stylu folk od szyciemeggi ? Jakiś czas temu zobaczyłam u Pani Małgosi piękną sukienkę, która mnie po prostu zauroczyła, stwierdziłam, że muszę ją mieć w wersji dla Zuzi :) Uwielbiam motyw kraty, więc długo się nie zastanawiałam i zamówiłam, a Pani Małgosia jak zwykle stanęła na wysokości zadania i.. w mgnieniu oka niemalże mogłam cieszyć się nowym, pięknym nabytkiem w Zuzi garderobie. 

O samej sukience mogłabym poematy pisać, jedni może stwierdzą, że prosta i zwykła ja uważam, że niebanalna, fantastyczna i po prostu piękna, styl pensjonarski jest zawsze na czasie. Prezentuje się równie uroczo na dorosłych (przykładem są zdjęcia u Meggi) jak i na dzieciach. Sukienka dopracowana jest w każdym calu, idealnie uszyta i wykończona z dbałością o każdy szczegół, tak jak lubię najbardziej i tak jak Pani Małgosia zwykła szyć. Jedno co mnie irytuje, to to, że nie potrafię zawiązać takiej pięknej kokardy, jak ta, którą Pani Małgosia zawiązała na początku. Sierota ze mnie :D Nie wiem czy wiecie ale opinie o projektach Meggi są jedynie pozytywne :) Zresztą nie tylko projekty i wykonanie zasługują na moje szczere uznanie, sama Pani Małgosia jest bardzo sympatyczną, ciepłą osobą, która lubi wyzwania, zawsze służy radą i pomocą i wysłucha naszych uwag by później idealnie je odwzorować na projekcie. To nie pierwsze moje zamówienie u Meggi jak wiecie i z pewnością nie ostatnie, mam na oku kolejną kieckę oraz boską spódnicę tiulową 

Przypominam, że jeżeli jesteście zainteresowani zamówieniem u Meggi wystarczy na faceboku wysłać jej wiadomość prywatną, tam poznacie ceny, terminy itp :)

Ale dość gadania.. czas na zdjęcia :) Pamiętajcie, że oglądając Zuzi zdjęcia trzeba mieć poprawkę na jej autyzm i na to, że jest ciągle w biegu i w ogóle nie współpracuje z aparatem.















Zuzia i Fruzia :)



















Zuza ma na sobie:
sukienka - szyciemeggi
buty - Zara 

Tymek :
koszulka - Reserved
spodnie - Zara
buty - Lonsdale

Jak podoba Wam się sukienka? Może same macie doświadczenia z zamówieniami u Meggi? Przypominam Wam wszystkim o naborze na testy :)
Pozdrawiam,
Siwa. 

5 komentarzy:

  1. Jej..ile pięknych zdjęć! Zuzia wygląda przeuroczo w tej sukience a malutki jaki słodki :) Nie zamawiałam nic od tej pani,więc nie mogę się wypowiedzieć..

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kiecka:D

    OdpowiedzUsuń
  3. a ta sukienka to nie jest model bizuu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Maggie wspomniała u siebie na blogu, że chciała ją kupić ale nie było jej rozmiaru więc sobie ją uszyła :)

      Usuń