piątek, 8 lutego 2013

Benetint Lip Balm Spf 15, Błyszczyk do ust (Benefit)

Muszę przyznać, że jestem wielką fanką kosmetyków marki Benefit. Przede wszystkim mają przeurocze opakowania, a poza tym świetnie działają i są bardzo wydajne. Z przyjemnością skusiłam się na wypróbowanie błyszczyku Benefit.

Od razu zwróciłam uwagę na to, co odróżnia go od wielu innych produktów – kiedy posmarujecie nim usta dolna warga nie lepi się z górną! Poważnie!
Oznacza to również mniejszą przyczepność włosów do ust. Genialna sprawa!

Poza tym błyszczyk Benefit ma wiele innych zalet – nawilża usta, chroni przed słońcem i daje delikatny czerwony kolor, co jest świetnym rozwiązaniem dla wszystkich osób, które chcą rozpocząć przygodę z czerwoną szminką, ale trochę się jej boją, albo dla tych, które po prostu o poranku chciałby dodać swoim ustom trochę blasku.

Ania

4 komentarze:

  1. Cudeńko! Pięknie wygląda!
    P.S. Kochani, ważna uwaga, wyłączcie Kodowanie Komentarzy, bardzo to utrudnia komentowanie, kody są nie do zniesienia!
    Buziaki ;*
    Tatiana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy za uwagę:) teraz powinno być lepiej:)

      Usuń
  2. nigdy go nie miałam z chęcią przetestowałabym jakiś kosmetyk z tej firmy aby się do niej przekonać i sprawdzić czy i mnie by odpowiadały te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń