sobota, 9 lutego 2013

Krem do rąk, Dove Regenerating Nourishment

Krem do rąk to kosmetyk bez którego nie można się zimą obejść. Ja zawsze mam kilka – w domu, w pracy, w jednej torebce w drugiej…

Krem Dove wypróbowałam z przyjemnością. Ma małe, poręczne opakowanie w sam raz do trzymania w torebce. Pierwsze wrażenie może nie jest najlepsze, ponieważ wydawało mi się, że krem jest trochę wodnisty i pewnie nie nawilży moich rąk.

Okazało się jednak, że jest to zaleta. To, co nazywam wodnistością, pewnie jest specjalnym połączeniem, dzięki któremu krem, chociaż wchłania się troszkę dłużej niż standardowe nie pozostawia tłustego filmu na rękach. Nic się do nich nie lepi. Można posmarować dłonie i do razu siadać do pisania na klawiaturze, co też właśnie uczyniłam. Dodatkowo krem posiada przyjazny, neutralny zapach.

Dobry, poręczny produkt na zimę, oby takich więcej!

Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz