sobota, 9 lutego 2013

Isana Winter Dusche, zimowy żel pod prysznic



Ten żel można otworzyć i wąchać. Rozważałam opcję, aby w ogóle się nim nie myć, bo jak zacznę, to się skończy i nie będę miała już czego wąchać. No i to tak sobie siedzę i wącham. Dobra, koniec żartów, przez chwile zapomniałam po co go dostałam.

Żel ma naprawdę genialny zapach i trudno się od niego oderwać, ale jest również świetnym żelem. Po prostu myje, a nie tak jak większość nawilżających na siłę kosmetyków zostawia tłustą powłokę na skórze.

Nigdy nie lubiłam wydawać dużo pieniędzy na takie kosmetyki jak właśnie żele pod prysznic czy płyny do demakijażu. Wychodzę z założenia, że mają mnie umyć, więc co to za różnica czy umyje mnie coś za 7 czy 70 zł.

Ten żel myje świetnie i wcale nie wysusza skóry. Kosmetyki Isana można dostać w drogeriach Rossman i naprawdę każdemu polecam przestawienie się z jakiś cudownych preparatów na tę prosta firmę.

Za zaoszczędzone pieniądze zawsze można kupić sobie jakiś inny kosmetyk.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz